الابداع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ان يتكلم عن اراء المجتمع

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

انواع الولاد

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1انواع الولاد Empty انواع الولاد السبت سبتمبر 12, 2009 9:23 pm

Admin

Admin

الشاب الحّبيب : ده كل يوم مع بنت شكل , وبتلاقيه كل يومين ثلاثة بيبدل بنت , وهو من اخطر الانواع , وهو منتشر ويعمل بشكل علني.
الشاب العنيد : هذا النوع من الشباب , كل ما قلتي له عاوزة يقولك مش عاوز, انا الرجل وانا من يقرر.. واذا هو نفسه مرة كان عاوز حاجه, بتلاقيه بيقول لنفسه لا مش عاوز..

الشاب الثقيل : هذا الشاب مفيش منو كثير وهو مستحيليدي وشو لحد والبنات عليه مكيفات بس هو من جواه بعتبرهن مجرد نكات..
الشاب " انا " : يا سلام على النوعه من الشباب والله كلمة انا منو مبتسكتش.. كل ما يقول وكل ما يعمل بتلاقيه بقول انا , يعني ازيد كلمة بقولها هي "انا" انا عملت, انا كنت , انا زمان , انا في المدرسة , انا حبيت , انا والعوذ بالله من كلمة انا ( يي يي انا عاوز اكسر راسك)
الشاب الطموح : عادة هذا الشاب يكون فقير , وحياته ما بتبشرش بالخير ,

الشاب المغامر : هذا الشاب لم يبقى شيء والا فعله في حياته سافر الى هناك وصديقه ذاك , لديه المال والتلفون, وحياته عال العال

الشاب الحالم : هذا الشاب رومانسي , دائما يقول كلام جميل , ولكن يوم بعد يوم يتحول من رومانسي الى شديد الغيرة وتصبح الحياة معه مريرة.

الشاب القبيح : ينهار اسود, الشاب القبيح دائما مثل الديك يصيح " انا لا يهمني الجمال واريد فتاة ذات جوهر" هذا فقط كلام يا جماعة لانه رغم انه قبيح الا انه يريد اجمل فتاة او فتاة قبيحة ولكن حالتها المادية كويسه..

الشاب الكسول : هذا الشاب مثل النار, اذا اشتم ريحة بنت قام يرقص , ما في شغل سلك فيه وفي البيت دايما بتلاقيه..

الشاب المغرور : ,ده يا جماعه علي طول بتلاقيه يقول انا اقدر اعمل وشوي وهو يا عيني مبيعرفش يعمل حاجه في الدنيا غير انو ياكل وينام ويتكلم وبس)..

الشاب الروش وده تلاقيه علي طول مكهرب شعرو وضاربو في الخلاط لونزل يشتري حاجه من بره يكب ازازه الجل في شعرو ويفضي ازازه البارفان علي نفسو وينزل

دي بعض النواع لشباب اليومين دول بس والله يا جماعه انا مشوفتش احسن من الشاب المحترم البيحافظ علي الانسانه المرتبط بيها وبيحترمها ويحسسها انها اجمل حاجه عندو قد ايه البنت بتحب الانسان اللى يحترمها ويقدرها ويخاف عليها

https://alebdaa12.ahlamontada.net

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]